fredag, december 07, 2007

Nemen HEJ, är du här igen?

Varför är natten så kort, och varför vaknar jag aldrig utvilad. Har det något sammband?
Borde jag gå och lägga mig tidigare? Alla dessa frågor.. Jag blir GALEN ;D

Jag är iaf uppe, jag har fått i mig lite blåbärssoppa. Jag har lite ångest över kaksmeten jag åt igår, så jag håller igen på frukosten idag. Fast vad gott det vore med skogaholmslimpa, det har jag inte ätit på år och dar. Det är onyttigt sägs det, och i sommras slutade jag vara onyttig, sen började jag ingen. Nu borde jag sluta, NU NU NU!!

Tyvärr har jag inte lika bra karakät som Jessica, det är som att jag börjat äta för henne också. Hon får ju inte, så då måste jag trycka i mig dubbelt så mycket.

07.51. Dags att klä på sig kläder. Unda hur många grannar som sätt mig naken genom fönstret, det är ju totalinsyn. Hur som helst, idag ska jag ha min nya klänning från ginatriqot, det är ju fredag, och IDOL :)

Förresten, så ser det mörkt och kallt ut ute, jag vill inte lämna mitt trygga varma hem.
Men det finns ju människor som redan har varit ute hela natten, mendan jag har legat i min varma säng. Så jag kanske borde vara nöjd... ja men ni vet.

I suck big time!

Inga kommentarer: