tisdag, oktober 23, 2007

Facebook + Maja = Sant

Jo på lördag är det fest. Temat är FILM och TV-serie.
Man ska alltså klä ut sig till någon som har med det att göra. Skitkul, synd att så många ska bort.
Jag har skickat ut inbjudningar på facebook, så att ni vet. Vill man komma så säg till.
Jag sitter och letar film och tvmusik, mysigt. :)

Om nån kommer som inte bor här, men som känner nån annan förutom jag som bor här så vore ju det toppen. :)

Jessica Andersson, du har inte facebook, men du är bjuden!
Med det vill jag säga, SKAFFA FACEBOOK.

PUSS

5 kommentarer:

Anonym sa...

tack för inbjudan- jag jobbar tyvärr i helgen!

Anonym sa...

men haha! duu...eftersom att du ser att jag är inne så måste det ju betyda att DU är inne samtidigt? ;) hehe. och ja,har man inget liv så har man inte..:(

MissM sa...

Synd Jessica, det blir fler gånger :)

MissM sa...

Haha, nej jag tänkte bara på det Sofi sa i skolan, haha, anonyma facebook missbrukare :P <3

Anonym sa...

gaaaah alla dessa teman!