torsdag, oktober 18, 2007

I DONT LIKE

... sitta brevid någon som luktar illa i munnen på tuben eller bussen.
...bli väckt mitt i natten (Om det inte är för att ge mig en kram och säga JAG ÄLSKAR DIG, och om det brinner)
...att allt gott är onyttigt och tvärtom
...att sats ringer mig tusen gånger om dan, skicka räkningen förfan!
...närhet, när jag vill vara ensam
...ensamhet när jag vill ha närhet
...sova ensam
...mörkret
...kattkiss
...blackout
...att vara pank
...att inte orka laga mat
...panikångest
...hål i tänderna
...våld (allt slags våld, djur, kvinnor, män, barn...)
...stress
...smutsig spis
...när duchslangen är urkopplad
...sega datorer
...orätvisor
...att få komplimanger när jag känner mig ful
...att inte förstå
...att inte bli förståd
... att inte ha tid
... att ha för mycket tid


JAG BLIR GALEN

Inga kommentarer: