lördag, september 15, 2007

Becktjejen

Jag överlevde 11/9 i år med. Det är jag glad för.
Jag överlevde även torsdagens utgång med klassen, som för övrigt var överdrivet kul!
Det är jag också glad över, för det gjorde så att jag även fick göra bort mig på svt, samt spela in lite röster till vinterns julklalender. Det kan man ju inte annat än vara glad över..

Jo just det, jag gjorde bort mig på svt.
Jätteduktigt, noll koll på läget.

- Åh såg ni, det var ju den där tjejen.. hon var typ med i senaste beck filmen, woho.. shit vad söt hon är....

Nej.. ingen fattar vad jag pratar om, så jag håller käften och vänder mig mot min klasskompis som sitter till vänster om mig, sen vänder jag mig snabbt tillbaka när jag insett att det är den söta becktjejen som sitter brevid mig och inte någon i klassen. Sen tackar jag gud för att jag faktiskt konstaterat hur söt hon är, och inte sagt något elakt.

Hon blev säkert glad :)

Inga kommentarer: