måndag, september 17, 2007

great balls of fire

Just det, nu ska jag vispa grädde och göra klart min kladdkaka.
Sen måste jag sminka mig och klä på mig... köpte för övrigt för små byxor igår, motivationsbyxor kallar jag dem. Sen bär det av till skolan.

Det blir ju fest på lördag. Men bara om jag följer dessa:
Mån-Lör 100 situps och 10 armhävningar.
Mån - 1h/promenad
Tis - Mage/Rygg
Ons - 1h/promenad
Tor - Mage/Rygg
Fre - 1h/promenad
Lördag - mage/rygg

Annars blir det inte nån fest för mig.
Nu är det dags att ta tag i sitt liv igen, innan kilona på vågen går uppåt
istället för ner.

Borde skriva matdagbok också.. men hur fan ska det gå.
Ska ju bjuda på godsaker idag.
Får väl göra 200 situps i dag som komp. :)

Frukost.
Te, med två skedar socker.
Två skivor bröd, med leverpastej (balans- havrebröd från axa)
Ett glad proviva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Huh, jag önskar att jag också var så duktig och hade motivation :P