torsdag, oktober 04, 2007

999

Okey, en besökare till. Sen 1000.
Snart att skriva lite serriöst också.
Jag har så svårt att skriva för personligt, i alla fall för personligt, på allvar.

I morgon är det fredag, och då ska det hända något stort.
Kanske, kanske bara för att få mig nyfiken. Man vet ju aldrig.

För att sumera veckan som gått.
Jag har inte tyckt om mig själv, och det är ett under att Anton
inte kastat ut mig. Gräsliga jag. Jag känner mig som en fembarnsmamma.
Oliver skriker hela nätterna, Oliver, en katt, en jävla katt.
Världens sötaste katt, så vad gör man?

Utan sömn och dålig mat = psykbryt = puckomickis = har en underbart tålmodig pojkvän.
Otroligt!

Huvudet skriker. Men nu ska jag titta på CSI, wiho :)
Sen baka scones till fredagsfrukost med TVJ, sen är det dags att skriva min text.
Deadline 00.00.

Inga kommentarer: