onsdag, oktober 03, 2007

Fjortis

Jag träffade en ny hundkompis på tbanan i morse.
Först satt hon och lutatde sitt huvud mot mitt ben,
när jag flyttade på mig insåg hon snabbt att jag luktade väldigt gott.
Då reste hon snabbt på sig, slickade mig på handen och försökte krama mig.
Mysig hund det där, trevlig matte också. Sånt gillar jag. Trevliga människor,
och trevliga hundar. Otrevliga människor och otrevliga hundar, det gillar jag verkligen inte.

Undrar hur jag ska få fler människor att läsa denna fantastiska blogg?
Jag kanske borde skriva lite mer om sex, knulla, snopp och såna saker, och om olika kändisar
som brad pitt och angelina joile. Att Briteny Spears har förlorat vårdnaden av sina barn, (det var på tiden) eller om nått annat konstitg. Jag har ju redan fått in persbrandt i bloggen iaf. Det är bra. Dessutom får man förhoppningsvis upp min blogg om man söker på massa snusk.

HAHAHAHA.
Right back at ya!
;)

Inga kommentarer: