fredag, november 02, 2007

Alla helgon.

Det blev en kort och mysig dag i skolan.
Jag hade dock behövt sova i morse, jag mår som en hög med bajs.

Jag ringde mamma på vägen hem, hon lät ledsen och ville att jag skulle ringa upp när jag kom hem i stället. Jag förstod redan då vad det handlade om. Ringde iaf upp när jag kom hem och pratade med lillasyster, och mycket riktigt, Jorre ska avlivas idag kl 16.00. Familjen är i sorg, själv orkar jag inte. Jag bara orkar inte, önskar bara att jag kunde göra något så att de slippter vara ledsna. Jag klarar inte av det. För er som inte vet så är Jorre en svart schettis som jag fick är jag fyllde tre år, han är gammal och grå, och världens sötaste, men nu är det dags för honom att fara till himlen. Hoppas att han får träffa massa snygga hästbrudar där, han gillar de stora! :)

Jag skulle behöva diska, och städa lite.
Jessie kommer hit sen, vi ska titta på idol, och kanske fucking åmål :)
<3


Alla helgon.

Inga kommentarer: