söndag, november 04, 2007

Sunday morning

Det blev en trevlig kväll igår trots allt.
Åkte hem till Antons klassis Magda,
hon bodde i den minsta trean jag någonsin sätt.
Oskar var där, och Miranda.
Sätt och pratade, och sen skulle vi ut på söder.
Tyvärr så är ju både jag och Anton pyttesmå, så vi hamnade på nått ställe som stängde kl 01.00. Jag kommer inte ihåg namnet, men det kommer se, gå inte dit iaf. Dyrt, och så slänger de ut än tiominuter innan de stänger. Loosers!

Då gick vi och åt i stället.
Sen tog jag, Anton och Oskar tuben hemåt, och när vi skulle kliva av så var det nån idiot som ville bråka. Han såg ut som en bakpotatis med tatueringar. Oskar ollade tatueringen i nacken mentalt när han gick av. Skithuvud.
Jag hatar att det ska vara så mycket skit överrallt!



Sen cyklade vi hem i natten. Det var kallt,
Nyss vaknde jag av en telefon, Ville.
Skönt dock att komma upp i någolunda tid.
Kanske ska försöka städa idag.

Bajs

Inga kommentarer: