tisdag, november 13, 2007

Die another day - Find a reason to stay

Vi pratade om vilken låt som är "the teamsong of our lifes"
Jag satte på låten "Another day", för att den har fin text, och är mysig att lyssna på.
Kankse skulle den passa, fast sen tänkte jag, neej..inte då.

På vägen hem från skolan blev jag nästan överkörd av en bil.
Två män bakom mig ropade till så jag tog ett skutt framåt, hade jag i stället vänt mig om och undrat varför de ropade skulle jag nog varit mos nu. Men som sagt, jag hoppade framåt.
Det var inte min tur att dö idag. Skönt som attan käns det. Hoppas att det inte är min tur i morgon heller. Obehagligt var det, jag blev verkligen rädd efteråt. Det var verkligen på millimetern.

uch..



Live another day
Climb a little higher
Find another reason to stay
Ashes in your hands
Mercy in your eyes
If you're searching for a silent sky...

You won't find it here
Look another way
You won't find it here
So die another day

Inga kommentarer: