söndag, augusti 12, 2007

Let´s twist again.

Det blev en rejäl tvist, som det brukar när det gäller mig.
Bestämde mig för att jag vägrade sitta ensam i en lägenhet hela helgen när regnet öster ner.
Jag ringde hem, mamma höll på att packa husvagnen. De tänkte åka till leksandsommarland om ca 30min. Som tur var väntade de tre timmar. Jag hann med tåget, och hoppade in i bilen mot en mysig helg i leksand med familjen. Fem minuter innan tåget skulle avgå från sthlm central fick jag ut min biljett.

Det regnande på vägen till leksand och när vi åkte hem. Eftersom vi bestämt att det faktiskt är kul att bada fast det regnar så fick vå strålande sol på lördagen.

Nu har jag ont i nästan hela kroppen.. men kul som attan har jag haft.
I morgon drar jag till gbg. Så om jag har några gbg fans så kan det hända att ni får ramlösa av mig på tisdag.


Hej så länge.

Inga kommentarer: