tisdag, augusti 28, 2007

Sluta pippa, jag vill sova!

Hej och välkomen till Mickisnyheterna, klockan är 22.17.

Vi börjar med att berätta att jag just nu är så fruktansvärt trött.
Efter skolan åkte jag hem till familjen W:man och lekte med Adam.
Han har blivit stor och lärt sig vad grisen säger och vad kossan säger och häsen osv..
Jag blev bara hungrigare och hungrigare.. luchen åts vid 11-12 tiden idag.. middagen inte förens efter kl 20. Magen blev lagom glad när jag slängde i mig maten snabbt som attan. Så den visade sin missnöjdhet med att göra grisont!
Efter middagen gick jag och anton en mysig kvällspromenad från skanstull och hem.
Först stannade vi en sväng på ica och inhandlade proviva, hjärtegott, pasasallad mm, allt för att min mage inte ska balla ut i morgon. För i morgon ska jag lära mig filma, och gå på gym (på riktigt) för första gången i mitt liv. Då måste jag vara pigg.
Därför borde det kanske vara på sin plats att ta och hoppa i säng nu.
Jag har ingen lust att dö av utbrändhet innan jag ens hunnit börja jobba med nått.

Hur som helst, två dagar i skolan. Jag gillar klassen ännu bättre efter idag.
Bra odds. :)
På fredag får vi se allas riktiga jag, ;)
KICK IN!

Nej, fuck it.

Inga kommentarer: