fredag, augusti 10, 2007

Äntligen!! :)

Jag har lugnat ner mig nu. Var riktigt arg och ledsen igår.
Sån är jag.

Mina efterlängtade böcker damp ner i brevinkastet i morse, tack!
Det var på tiden.

Idag ska jag träffa Fia, och ta en fika ev.
Sen ska jag städa, och tvätta. Sen kommer Hanna hit och sover hos mig. Tack ängel!

Jag och anton konstaterade att jag har sovit ensam en gång i mitt liv.
I lillstugan på gården hos mina föräldrar, min hund, stora stora hund, sov hos mig.
Familjen sov i huset, jag var skiträdd.

Jag kan inte rå för, jag gillar inte mörkret, och inte att vara ofrivilligt ensam.
I hate it! Jag blir så rädd. Jag måste nog gå i terapi. Serriöst! Annars kanske jag blir värsta psykot till slut. Det vill jag inte! ;)

Nu ska jag äta frukost med den bästa pojkvännen i världen, visst har han brister ;P men han står ut med mig, och det är en bragd i sig :) (KÄRLEK)och ett litet (FELÅT).

Hej så länge!

Inga kommentarer: