onsdag, augusti 08, 2007

Totalt fucking crazy

Okey, nu är det så här det ligger till.
Jag orkar i huvudtaget inte göra ett skit. Inte titta på film, inte spela tv-spel, inte äta mat. Inget!
Jag har tusen saker som jag måste göra. Dessutom är Sandra i stan, hon åker i morgonbitti, och jag har inte orkat träffa henne. Suck! Anton åker på fredag, och jag vill mysa och ha kul med honom innan dess. Han är visseligen bara borta över helgen (I HATE IT, jävla fuckers!) Men vecka 31 och 32 skulle vara VÅRA semesterveckor, (assholemotherfucker). Jo det är sant, jag hatar er. Nu är fula och dumma. Åh..!!!

Okey, slut på dagens torrets.

Jag blir dessutom jäkligt arg på att min datorn stänger ner mitt internet titt som tätt. Varför vill alla jävlas med mig? Jag blir så frustrerad.

Klockan är snart 20.00. Vad ska jag göra?
Sova?
Äta?

Jag blir galen!!

Inga kommentarer: